Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-15 16:33:47
Vienas dalykas skaitinėti tą konsolės ekraną ir paeiliui suvedinėti
parametrus bei jų reikšmes, ir kitas dalykas tekstiniame faile pakeisti
tik tuos parametrus, kurie man netinka. Ypač, jei programa reikalauja
įvesti daug parametru, kurių reikšmių, bent pasibandymui, man keisti
nereikia. Jau pateikei gerą pavyzdį su config failais, plačiai
naudojamais web technologijose - būtent tai galėtų plačiau naudoti ir
kitose srityse (kur tai ant tiek neįprasta, kad tuos config failus
pasiūliau kaip kokią naujovę).