Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-11 15:44:15
Sunku dabar konkrečiai iš visiems naudojamų kažką išskirti, galėčiau tik
iš specializuotų, pateikti geros ir blogos sąsajos pavyzdžių programų,
skirtų tokiems pat darbams, bet jų pavadinimai tau nieko nesakys. Šiaip
daugumai atveju tinka toks išdėstymas: kairėje pusėje sritis su medžiu -
failų, projektų ar ko nors kito naršyklė. Dešinėje - pvz., sritis su
armonikos stiliumi sugrupuotais parametrų pasirinkimais, tų parametrų
rinkinys atitinka esantį pagrindiniame darbo lauke dokumentą.
Pagrindiniame lauke neblogai tab'ai su atidarytais šiuo metu dokumentais
, nors tai ir nebūtina - jie užima papildomos vietos, juos galima
lengvai pasirinkti iš medžio, kurio piktogramos rodo, kurie dokumentai
šiuo metu atidaryti. Naudingas statusbar'as, bet jeigu jis ne vien užima
vietą, o rodo einamą naudingą informaciją, kurios rodymą galima
konfigūruoti. Toolbar'as kartais naudingas, bet neperkrautas, su iš
tikrųjų dažnai naudojamomis komandomis, tradicinis viršutinis meniu -
nebent labai retai keičiamiems nustatymams kad nesimaišytų kitur,
visokie modaliniai iškylantys langai paprastai iš viso nereikalingi. Na,
ir visos tos šoninės sritys turėtų užsiverti/atsiverti vienu
spragtelėjimu ir "shortcut"ais, užsidarytos turėtų pasirodyti "on hover"
nekeisdamos kitų sričių išdėstymo.

Apie kokią konkrečią programą galėčiau tik pasakyti kurie sprendimai,
mano nuomone geri, kurie blogi.