Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-11 16:02:17
Tas, kuris pateikė programas viešam naudojimui - skiria jas naudoti.
Tas, kuris nori naudoti, iš pradžių turi išbandyti. Čia aš nekalbėjau
apie paprastų programėlių tobulinimą iki begalybės, tiesiog
pasamprotavau kad kartais šiek tiek pagalvojus apie vartojimo patogumą,
tai galima labai pagerinti įdėjus visiškai nedaug pastangų. Tos
komandinės eilutės programėles, apie kurias rašiau, paprastai kuriamos
darbo metu, kūrėjui naudoti ją tokioje formoje nėra jokių problemų, nes
paprastai tai yra suderinto jų "pipeline" dalis. Aš, pvz., iš viso dirbu
prirašęs krūvą funkcijų net nieko nesukompiliavęs - paleidžiu tiesiog iš
IDE, ir ji padaro ką reikia, visi parametrai ir direktorijų bei failų
keliai yra pagrindinės funkcijos kintamuosiuose. Bet jeigu jau paskelbi
programėlę viešam naudojimui, tai turi vis vien apgalvoti vartotojo
įvedamų parametrų rinkinį, tuos parametrus apdirbti ir susirinkti į
kintamuosius. Ir praktiškai nėra skirtumo iš kur imti tuos parametrus -
iš komandinės eilutės, vis tiek atskirai kažkur parašant "help"ą , ar iš
tekstinio failo, kuriame tas "help" gali būti tiesiog prie parametrų, o
vartotojui toks reikiamų parametrų tekstiniame faile paredagavimas
sutaupytų daug laiko lyginant su visko įvedinėjimu į komandinę eilutę
"de novo". Yra ir daugiau visokių galimybių, paprasčiausiai reikia
daryti ne šabloniškai, kaip buvo daroma prieš 30-40 metų, o pagalvoti
kad naudotojui galima pateikti ir patogiau.