Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-04 13:05:30
Tų griozdų yra daug, sudėtingiau susirasti reikiamą modernų, patogų ir
paprastą. Anksčiau vis galvodavau kodėl tiek daug kas savus TVS kuria, o
dabar tiek išbandęs nusprendžiau ir aš kurti savąjį. Visi tie "community
projects" anksčiau ar vėliau apauga visokiu mėšlu, paprastas vartotojas
be manualų skaitymo negali tiesiog iš karto dirbti, o programuotojui
dažnai daug greičiau pridėti naujas funkcijas ant kažkokių bazinių
griaučių nei įsigilinti į visą sistemą ir rašyti tam TVS'ui priedus,
dažnai dar daugiau vargsti ieškodamas ir bandydamas esamus priedus, iš
kurių dažnai, kaip paaiškėja, vis tiek nė vienas pilnai netenkina tavo
poreikių. Ar mano požiūris skiriasi nuo daugumos tų programerių, bet
neradau mano poreikius atitinkančio paprasto, tikrai logišką, aiškų ir
patogų valdymą turinčio TVS. Bet man taip ir su dauguma programų -
absoliučios daugumos interfeisai man atrodo debiliški, griozdiški,
nepatogus, trūksta kai kurių elementarių funkcijų.