Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-10 11:06:10
p.s.
Jei jau jau taip įsivariau, tai dar ir apie komandinę eilutę. Savo darbe
tenka bandyti labai daug įvairių programėlių, kurių sąsaja - tik
komandinė eilutė. Dažnai parametrų yra labai daug, turi suvedinėti
pilnus failų kelius, kitą tekstinę informaciją ir pan. Tam turi dar
atsidaryti kažkokį tekstinį failą, kuriame aprašyta kokie yra parametrai
ir ką juose pateikti. Suprantu, kad sukurti vartotojo sąsają yra
papildomas darbas jeigu programa nekomercinė, atliekanti vieną-kitą
funkciją. Bet paprasčiausias sprendimas būtų kad programa paimtų
parametrus iš tekstinio failo, tuomet vietoje būtų ir jų aprašymas,
galėtum keisti tik tai ką reikia, būtų copy/paste ir nustatytų parametrų
išsaugojimo galimybės - juk šiais laikais nėra OS be grafinio tekstinio
redaktoriaus. Bet kaip kažkada pradėjo ranka suvedinėti parametrus, kai
dar kompuose viską dar rankomis suvedinėdavo, taip ir daro visi iš
inercijos, visiškai negalvodami kad be papildomų pastangų galėtų žymiai
palengvinti vartotojo darbą.