Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-13 11:11:41
Tie kurie prieme uz teisybe - neviskas su galva gerai.
Tu bent kartais isijunk logika t.y. zmogus MATO raudonus veidus ir jam
gerai? Gerai, buna tik tada kai zmogus nemato raudonu veidu, nors jie
raudoni.
Ir arkliui aisku.
Reiktu pradet skirt trolinima nuo tikroves. Cia rimtai toks rimtas grupsas?
Nes man taip nepasirode, niekas nieko daugiau neraso- apart plazmu geri...
:)