Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-06 22:12:03
On 2018-02-06 10:22, Darenas wrote:
> Tai kad uzpysa, kai raso, kad viskas aplinkui yra sudas, va mano plazma tai
> pize , o jus padlos visi akli!:)

Aš tokiam stiliuje niekad nerašiau. Iš viso, aš visada stengiuosi būti
už teisybę, ir jei kas ką nors bando nepelnytai apdergti, aš visada jį
užstoju.

Čia prieš kelis metus njusuose dalyvaudavo toks Kukutis, kuris nors ir
tiesą apie plazmas rašydavo, bet realiai nesuvokdavo, jog ne visiems jos
reikalingos ir ne visiems jas reikia siūlyti pirkti. O jis jas
primygtinai kišo visiems. Bet jo jau seniai nebėra njusuose.

Čia gal jis ir prisidėjo prie plazmų heiterių atsiradimo njusuose? Nes
kito paaiškinimo aš nesugalvoju, kodėl reikėtų būti ne UŽ kažkokią
technologiją, o PRIEŠ ją. Nes būti fan'ų yra gerokai teigiamesnis
reiškinys, nei būti heiteriu...