Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-02 14:57:52
nu as ne tu nu, as svieciuosi priestaraudasmas, tam kad man isaiksintu
kanors protingo, o ne "plazma pize kaip gerai rodo" ir va butent, kad apie
kokybe cia niekas nekalba, cia kalba kokia zjb plazma, visa kita yra gaidys
nes raudonai veidus rodo!

Ta plazmofilija tai tokia rimta liga ziurau.... :) gerai, kad uzdraude...

Dar keleta meteliu ir viskas vienodai ryskiai rodys (be akiniu).

Darenas