Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-27 02:27:25
On 2018-01-27 00:02, Sniegas wrote:
> Ne, pirma tamsta pas mane atsivežk savo ketverių metų plazdmą,
> sustatysim šalia mano ketverių metų LCD ir pažiūrėsim katras geriau
> rodys.

O dramblio pas tave į UK neatvežt? :)

> Tavo teoriniai išvedžiojimai apie juodai juodą manęs nė kiek
> neįtikina. Na, gerai, sustatysim šalia mano 10 metų senumo senuko LCD,
> įjungsim HD turinį ir pasižiūrėsim. Po to patikrinsim mirgėjimą,
> išdegimus, screen boiling ir kitas belebirdas. Tinka? Kad pas tamsta
> nėra išdegimų neįrodo, kad plazdma neišdega.

Ką ir reikėjo įrodyti. Iškart pridėjai į kelnes ir pradėjai išsisukinėti
:) Nors aš nenustebęs, taip ir žinojau, jog tau pizdelint njusuose
paprasčiau, nei už bazarą atsakyti :]

Tai bent dabar garbingai elkis ir neberašinėk daugiau, jog pas visus
visos plazmos išdegusios ir kad jos masiškai išdega. Nusibodo jau šitie
tavo marazmai per 10-imt metų.