Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-08 22:26:26
On 2018-02-08 21:40, Dainiushas wrote:
> juokas juokais, nueik į sausainių skyrių ir nusipirk ką nors be hidrintų
> palmių. Na nes akivaizdu mes labai jų norim!

Čia jau seniai juokai baigėsi. Kadangi mano bazinis maisto tiekėjas yra
Barbora, tai aš patogiai sėdėdamas prie kompo maisto produktų sudėtis
pasinagrinėju. Šiaip liūdnas vaizdas, bet pliusas tame, jog sumažėja
apetitas jas paskaičius :)

Sausainių be palmių visai nėra. Kažkokius vienus tokius orinius
itališkus apibarstytus cukrumi tik buvau radęs be palmių, bet tokio tipo
sausainiai man šiaip nepatinka. Paskui kadaise labai mėgdavau
glazūruotus varškės sūrelius. Valgydavau kasdien su kava po 4-5
sūrelius. Viskas. Jau treti metai kaip jų nevalgau, nes ten jau ne
karvės pieno, o palmės koto produktas :)

Na, bet anot amenox, tai yra geriausi produktai rinkoje, nes būtent jie
išliko... :)