Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-27 00:02:26
Ne, pirma tamsta pas mane atsivežk savo ketverių metų plazdmą,
sustatysim šalia mano ketverių metų LCD ir pažiūrėsim katras geriau
rodys. Tavo teoriniai išvedžiojimai apie juodai juodą manęs nė kiek
neįtikina. Na, gerai, sustatysim šalia mano 10 metų senumo senuko LCD,
įjungsim HD turinį ir pasižiūrėsim. Po to patikrinsim mirgėjimą,
išdegimus, screen boiling ir kitas belebirdas. Tinka? Kad pas tamsta
nėra išdegimų neįrodo, kad plazdma neišdega.