Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-08 13:43:01
geriausia gynyba yra puolimas, qled  oled chued - who cares...

Tas kuris domisi technologijomis 10m daznai buna i lankas nupjauna, nuo
netikslios informacijos arba nuo jos kiekio.

Regejimo lavinimas uzsiimant fotografija- dar vienos lankos... Daug metu
uzsiiminejau fotografija kaip hobiu, tikrai lavina ne regejimo kokybe...

Dar pastebejau, kad tu ir savimeila, linkes kitus nuvertinti. :) na bet cia
off topikas.

Kazkoks juokingas tu man :)

Peace, man jau atsibodo, tau manau irgi. :)

Pagarbiai,

Darenas