Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-31 22:44:59
Kur aš rašiau, kad LCD pisa plazmą per visus galus? Čia rašai ir
nusirašai į pievas. Salomėja mėgo daiktus ir gamtos reiškinius
personalizuoti, tamsta gal irgi koks poetas, kad televizoriams
žmogiškų/gyvūniškų bruožų suteiki? Kiek dar kartų tamstai reikės
pakartoti, kad nebegaminamos plazmos? Čia kalbi apie trolius, tai tamsta
ir esi tas trolis. Plazma plazma plazma plazma plazma plazma plazma
plazma plazma plazma plazma plazma plazma plazma plazma ir taip be
pabaigos. Nėra tavo plazmos, nėra, nusiramink. Kukutis štai nusiramino -
dingo plazmos, dingo ir Kukutis.