Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-06 17:46:55
Veikiu lygiai tą patį, ką tamsta - trolinu. Aš taip galvojau - išeisiu į
pensiją, turėsiu laisvo laiko, per dienas filmus 65" tv žiūrėsiu.
Kačiuko svajonės. Nebeįdomu filmus žiūrėti. Įdomiau youtube pažiūrėti,
kaip CNC staklės ištekina automobilio variklio alkūninį veleną, nei kokį
Avatarą su čiabuvių ir ateivių karu. Ar Avataras, ar filmai apie indėnus
- lygiai tas pats, kariauja aborigenai prieš ateivius, tik ginkluotė
skiriasi. Dar gal nieko filmas Prometėjas, bet po jo sekęs Covenant irgi
nieko gero, silpnas. Nėra visiškai ką žiūrėti. Pažiūriu HD videobox -
filmų dax*ja, o žiūrėti nėra ko, nebent Šuriko nuotykius ar Dvylika kėdžių.