Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-02 13:24:59
Gerai, kad neparasiau SUPER raudoni, ti bliat apie ateivius rasynet
pradetumet.
Ir arkliu aisku, kad NE raudoni jie, raudoni jie tik plazmofilui kuris
spalvu nemates!

As nesuprantu durnu zmoniu, nx irodynet, kad balta yra balta ar baltesne,
jei zmogui patinka kokia ta balta ar net ji raudona, kodel kitam ne px ir
pisa prota- sako tu netaip spalvas matai ???? ::DDD taip elgiasi arba
jaunas, arba durnas...

Darenas