Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-02 07:37:33
as vienas is ju, man px raudonos mordos, todel ir px plazmofilai su savo
tobulumo siekimu :)

Tau linkiu maziau plazma spoksot ir susirast draugu ne kaimynu. :)

Ateitu pas mane kaimynas telika pareguliuot tipo geriau rodys, ne nu bbd,
eitu namo... Nes kazkaip man px kokie raudoni snukiai telike matosi mano
kaimynui... nes man patinka raudoni snukiai, o nepatinka plazmofilu
isblukusios spalvos, nuskalbtus drabuzius ant aktoriu ziuret.... :)

Darenas