Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: vaidas100
Data: 2018-02-06 11:21:30
Turiu Sony KD-55XD7005.
Žinau, kad jis nėra tobulas.
Per pusmetį esu matęs max 2-3 kartus žiauraus vaizdo kai yra greita
šviesi scena ir pasimato backlight'o netolygumai,
bet šiaip tai mane jis pilnai tenkina.
Po 8 serijos Samsung'o man yra nesulyginamai geriau.
Spalvos superinės.
~50% kontrasto, movie/warm režimas.
Fūlę, kašį, filmus tobulai man rodo.
Netgi juodaodis žvakių šviesoje yra puikiai.
Ar noriu eiti į kinoteatrus?
Tikrai nenoriu, nes kiek nueinu tai susigadinu nuotaiką dėl š kokybės.
Ar šis TV turi 100% juodą?
Ne, bet kambaryje visada būna šviesu
ir ten kur turi būti juoda atrodo labai juoda.
Sūnus kai nupirkau TV išjungė naktį šviesą kambary sako "kas čia?",
"fūūū..." "Kur juoda?"
Nu bet taip realiame gyvenime nebūna... :)
Šiemet reikia dar vieno TV ir manęs vis dar neįtikino, kad man reikia
OLED... :)