Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Darenas
Data: 2018-01-29 07:27:47
2018-01-26 14:05, KandysRomka rašė:
> Kaip pirmi ispudziai?

Esu labai patenkintas, rodo puikiai, kas patiko daug greitesnis response
negu mano senesnio es7000 su sek1000 moduliu. Failu formatus puikiai
visus valgo. Gal tik audio garsas is pacio teliko neitin kazka, bet dar
nenustaciau visko iki galo. Is kitos puses garsa daugiausiai leidziu per
audio sistema. Del dydzio, per valanda seima priprato. Po savaites 75
noresiu. :)