Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: amenox
Data: 2018-02-08 14:42:40
Man šiaip px ką ten gamintojai savo reklamose prirašo, rinkoje išliks
geriausias, taip visais laikais buvo, yra ir bus. Gal užteks briedus
rašinėt? Pavyzdžių bus ar jau viskas?

On 2018-02-08 11:43, amenox wrote:
> Gal dar marketingo pavyzdžių turi? Jau įdomu kiek žmonija be plazmų kitų
> tobulų produktų ir technologijų prarado? :)

Aš įsitikinęs, jog tu pats tokių pavyzdžių daug žinai ir tik apsimeti,
jog nieko nesupranti. Čia net nėra ką komentuoti. Marketinginiai triukai
mus supa kiaurus metus iš visų pusių.

Paimk kelių gamintojų beveik bet kurios srities analogiškų produktų
reklamas ir visose bus parašyta, jog būtent jų produktas yra pats
geriausias ir pats nuostabiausias. O tiesa bus parašyta, geriausiu
atveju, tik vieno gamintojo reklamoje.