Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-30 20:37:13
Bobutės pasakos nemačiusiems plazmos. Buvo įjungtas BBC kanalas apie
pusvalandį, perjungė į kitą kanalą ir tas image retention ilgokai matėsi
ekrane, gal kokias 15 minučių BBC logas matėsi. Kad po dviejų minučių
išnyksta vaikams kieme papasakok, jie patiklesni, ir tai ne visi. O
pusmetį palaikyta įjungta ant vieno kanalo ta tamstos plazma liks tokia
pati, kokios oro uostose kabėjo, kur net 2 valandą nakties screen wash
paleisdavo. Teko per naktį laukti 6 valandą ryte skrydžio ir pats savo
akimis mačiau, kaip tablo buvo daroma screen wash. Bet ką ten padės
kompresas numirėliui. Aš nesuprantu, čia antras Kukutis atsirado, ar
kaip, lavoną gaivinantis? Jau keleri metai nebegamina tų plazmų, bet vis
atsiranda asmenų daračių lavonui dirbtinį kvėpavimą. Padvėsė kumelė,
padvėsė.