Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-02 15:57:44
Nesvaik, viska as suprantu, tik "kartais" patrolinu nu, nes tai Jus gerbiami
plazmofilai, uz plazmu toliau nieko nematot. Prisipirke hiend plazmu ir
saiposi is 4 klases samsungu...
Nera pas mane nuostatos, plazmos rode geriau ir taskas, bet ju minusai mane
psichiskai nervuotu t.y. mirgejimas ir galimi isdegimai.
As niekada niekur nesakiau, kad plazmos blogiau rodo, taip kad nereikia cia
skiesti apie nuostatas. :)

Darenas