Tema: Re: paimtas UE65MU8002
Autorius: amenox
Data: 2018-02-08 17:39:17
> Tu: t.y. gamina ne geriausią, o daugumai labiausiai iškišamą.

> Aš:  Apple gamina daugumai labiausiai iškišamą. So? Kokią darom išvadą?

> Tu:  Apple produkcija yra pati geriausia. Taškas.

:) Tavo vos ne kiekvienas sakinys prieštarauja prieš tai buvusiam.

"Lawrence Jamieson"  wrote in message

2018-02-08 16:41, amenox rašė:
> Postas aukščiau:  "t.y. gamina ne geriausią, o daugumai labiausiai
> iškišamą."  Apsispręsk.

Čia tu teigi, kad labiausiai iškišamas = geriausias.

Aš, Bronco, Dainiushas teigiame, kad labiausiai įtinkantis vartotojui
nebūtinai yra geriausiai atliekantis savo funkciją.

Kaip pavyzdys gali būti kad ir McDonalds. Pardavimai pasaulyje pzdc
kokie, kompanija klesti. Bet ar tai reiškia, kad McDonalds maistas yra
geriausias?