Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-27 16:32:04
Nu prieš 13 tai gal, tikrai nesiginčysiu, tais laikais dar pas mane CRT telikas buvo ir apie jokias plazmas ar LCD net negalvojau :-)
Bet čia diskusija buvo apie plazmų gamybos eros pabaigą, t.y. apie tai, kad menamai ar įsivaizduojamai aukštos plazmų kainos dėl jų pirkimų kiekio mažėjimo kaltint niekaip negalima...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/