Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: Sniegas
Data: 2017-02-22 21:20:34
Kai aš pirkau pirmą LCD televizorių dirbau parduotuvėje ir labai gerai 
mačiau kaip rodė pigi plazma ir ne pats pigiausias LCD, Vietoje plazmos už 
1200 litų paėmiau LCD už 2800 litų ir visai nesigailėjau, nes vaizdo 
skirtumas buvo LCD naudai. Turėjau pakankamai laiko abu iščiupinėti, nes 
stovėjo abu greta vienas kito, o aš dirbau per kelis metrus nuo jų. Pirkėjų 
ne marios, tai ir žiopsodavau į televizorius.

"Bronco"  parašė naujienų news:o8i5rk$2pd$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-02-21 20:28, Sniegas wrote:
> Bbs gavos, bet žmonės kažkodėl vistiek atsisakė plazmas pirkti ir perėjo
> ant LCD.

Tai tavo paties kelių metų iš eilės istorija njusuose yra pats
geriausias pavyzdys, paaiškinantis, kodėl dauguma pirko LCD. Keista, jog
tau pačiam iki šiol neaišku, kodėl taip buvo :)

Taip pat dėl "perėjimo prie LCD" ne visai teisybė. Gal ten keli
procentukai pirkėjų KAŽKODĖL perėjo nuo plazmos prie LCD, bet didžioji
dauguma žmonių perėjimus vykdė CRT > Plazma, arba CRT > LCD. O paskui
jau viską sureguliavo aplinkybės ir banalus daugumos žmonių
nesiorientavimas technologijose ir nenoras objektyviai jų sulyginti ar
paieškoti informacijos internete.

O tos aplinkybės jau daugybę kartų aptartos, net nesinori kartotis:

1. TV dydis. Kai vyko pirmoji migracijos banga iš CRT, plazminiai
telikai buvo tiesiog per dideli ir per brangūs daugumai pirkėjų. O LCD
buvo ir einamų dydžių ir už pigiau. O po kelių metų suveikė standartinis
žmonių mąstymas - "jei man patiko mano senasis nedidelis LCD, man patiks
ir naujas didesnis, kam čia dar kažkur dairytis...", todėl ir toliau
buvo daugiau LCD parduodama, nes veikė "pirkėjų inertiškumo principas".

2. Gandai. Sniegas, savo laiku, juose buvo specialistas.

3. Nereikšmingų technologijos trūkumų hipertrofavimas, paliekant "už
borto" esminį plazmos privalumą - vaizdo kokybę. Ale, "dafiga aliektros
valgo", "image retention = image burn in" ir t.t. ir pan..

4. Eksponavimo parduotuvėse niuansai (netinkamas pozicionavimas,
prekybos salės apšvietimas ir pan.).

5. Marketingas. Sutikim, Panasonic marketingas nesulyginamas su
Samsungo, Sony ar net LG. Kai iš plazmų rinkos pasitraukė Pioneer,
plazmų likimas jau buvo nulemtas. Samsungas irgi tik laukė momento, kada
iš jo tempti slides, nes jiems plazminiai ne geriausiai gaudavosi, plius
pelnas iš LCD geresnis. O dar įvertinus, kiek buvo plazmų gamintojų ir
kiek LCD, tai jie tiesiog savo mase ir pasiūla būtų greičiau ar vėliau
viską tą patį padarę.

6. Horizonte pasirodęs OLED. Ne esminė aplinkybė, bet tikrai turėjo
įtakos, nes teoriškai ši technologija atėjo plazmų pakeisti, o ne LCD.


Maždaug taip.