Tema: Re: ???????, ????????, ??????? ????????!
Autorius: Sail
Data: 2017-02-23 14:20:15
Ech, gerai jums kad nematot kaip ta plazma mirga.
Patamsy tai viskas ciotkai (taip ir ziuriu dazniausiai), bet jei diena tai
nx nx, kai tik sviesesnis fonas ir iskart gali skaiciuot sau kadrus kaip
senais CRT laikais.

Blin, kaip imanoma to nepastebeti - nzn.

I LCD pereit man irgi nevariantas, nes plazmos vaizdo kokybe man patinka...

Va 42 coliu senam plazmos variante viskas ore, mirgejimas smegenu nepjauna.
O 55 coliai xerovai...