Tema: Re: ???????, ????????, ??????? ????????!
Autorius: Sail
Data: 2017-02-23 15:30:02
42 coliai tai 2006 metu
https://www.cnet.com/au/products/panasonic-viera-th-42pv60a/review/. HD
ready variantas 720 skiramaja geba, iki siol dziugina visais parametrais ir
vaizdu.

55 coliai tai 55ST kazkuris modelis.

Tarp kitko, nusipirkus 55 colius, buvau nustebes koks muilinas atrodo tas 55
ekranas is labai arti, lyginant su 42 coliu senesniu PV modeliu.

Keisti i Oled kol kas nematau prasmes, tamsoj man visai ok ir 55ST, akiu
nespaudzia. Spalvos geros, isdegimai px, nepastebiu jei specialiai neieskau.

Bet diena nu negaliu nematyti to mirgejimo. Ir cia ne sauletam kambary,
pakanka paprastos dienos, kada televizoriaus auto funkcija pasviesina vaizda
ir to jau pakanka kad erzintu.

Vaizdas tarsi tai butu 1990 metu kompo CRT monitorius, kuris savo 50 Hz
mirgejimu pjaudavo akis iki galvaskaudzio.  Kai atsirado 75 hz palaikanciu
montitoriu jau tada pasidare liuks, o kai montiorius turedavo 85Hz refresha,
jau buvo ledas. O kai jau atsirado sony black trinitronai su savo 100 Hz,
tai isvis pasaka pasidare.