Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2017-02-23 11:28:48
On 2017-02-23 11:12, Bronco wrote:

> Kartais būdamas kur svečiuose, kai pamatau kaip žmonės nureguliavę žiūri
> savo LCD telikus, tai net nežinau ką man sakyti ar geriau patylėti :)
> Nes sakyk nesakęs, reguliuok jiems nereguliavęs, vis tiek įsijungs atgal
> savo mėgstamą spalvų kokofoniją :)

Mano žmona tai mėgsta tiesiai šviesiai sakyti ką galvoja. Tai nuwjome
pas vienus tokius pažįstamus, jie buvo Gnusmasą nesenai nusipirkę,
šeimos vyras man demonstruoja kaip puikiai TV rodo (aš mintyse galvoju
"nu i nafig toks vaizdelis"), tuo metu mano žmona įeina į kambarį,
žvilgteli į TV: "Vaje, kaip baisiai rodo!"