Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-02-26 08:16:46
dar karta tiems kas tanke
Lygink nelygines visi tie lsd turi ta pacia beda del kurios net
teoriškai negali normaliai rodyt.
Kai pirkau plazma brangiau buvo tik kazkoki 8 klases "" samsungai kurie
rode gaidiškai, bet turėjo daug afigienu, man visiškai nereikalingų
žaisliuku.
Darbe teko prikabinet kalbus teliku. Dazniausiai brangiu, nes pigius
kabint mes per brangus. Vienas pliusas panasonikui ked net jau tolygus
ekrano pasvietimas, viskas. Vaizdas š kaip ir reikia tikėtis is lsd.