Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: VaidotasN
Data: 2017-02-22 23:09:11
rimtai nematai skirtumo?

On 2017.02.22 21:20, Sniegas wrote:
> Kai aš pirkau pirmą LCD televizorių dirbau parduotuvėje ir labai gerai
> mačiau kaip rodė pigi plazma ir ne pats pigiausias LCD, Vietoje plazmos
> už 1200 litų paėmiau LCD už 2800 litų ir visai nesigailėjau, nes vaizdo
> skirtumas buvo LCD naudai. Turėjau pakankamai laiko abu iščiupinėti, nes
> stovėjo abu greta vienas kito, o aš dirbau per kelis metrus nuo jų.
> Pirkėjų ne marios, tai ir žiopsodavau į televizorius.
>
> "Bronco"  parašė naujienų news:o8i5rk$2pd$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 2017-02-21 20:28, Sniegas wrote:
>> Bbs gavos, bet žmonės kažkodėl vistiek atsisakė plazmas pirkti ir perėjo
>> ant LCD.
>
> Tai tavo paties kelių metų iš eilės istorija njusuose yra pats
> geriausias pavyzdys, paaiškinantis, kodėl dauguma pirko LCD. Keista, jog
> tau pačiam iki šiol neaišku, kodėl taip buvo :)
>
> Taip pat dėl "perėjimo prie LCD" ne visai teisybė. Gal ten keli
> procentukai pirkėjų KAŽKODĖL perėjo nuo plazmos prie LCD, bet didžioji
> dauguma žmonių perėjimus vykdė CRT > Plazma, arba CRT > LCD. O paskui
> jau viską sureguliavo aplinkybės ir banalus daugumos žmonių
> nesiorientavimas technologijose ir nenoras objektyviai jų sulyginti ar
> paieškoti informacijos internete.
>
> O tos aplinkybės jau daugybę kartų aptartos, net nesinori kartotis:
>
> 1. TV dydis. Kai vyko pirmoji migracijos banga iš CRT, plazminiai
> telikai buvo tiesiog per dideli ir per brangūs daugumai pirkėjų. O LCD
> buvo ir einamų dydžių ir už pigiau. O po kelių metų suveikė standartinis
> žmonių mąstymas - "jei man patiko mano senasis nedidelis LCD, man patiks
> ir naujas didesnis, kam čia dar kažkur dairytis...", todėl ir toliau
> buvo daugiau LCD parduodama, nes veikė "pirkėjų inertiškumo principas".
>
> 2. Gandai. Sniegas, savo laiku, juose buvo specialistas.
>
> 3. Nereikšmingų technologijos trūkumų hipertrofavimas, paliekant "už
> borto" esminį plazmos privalumą - vaizdo kokybę. Ale, "dafiga aliektros
> valgo", "image retention = image burn in" ir t.t. ir pan..
>
> 4. Eksponavimo parduotuvėse niuansai (netinkamas pozicionavimas,
> prekybos salės apšvietimas ir pan.).
>
> 5. Marketingas. Sutikim, Panasonic marketingas nesulyginamas su
> Samsungo, Sony ar net LG. Kai iš plazmų rinkos pasitraukė Pioneer,
> plazmų likimas jau buvo nulemtas. Samsungas irgi tik laukė momento, kada
> iš jo tempti slides, nes jiems plazminiai ne geriausiai gaudavosi, plius
> pelnas iš LCD geresnis. O dar įvertinus, kiek buvo plazmų gamintojų ir
> kiek LCD, tai jie tiesiog savo mase ir pasiūla būtų greičiau ar vėliau
> viską tą patį padarę.
>
> 6. Horizonte pasirodęs OLED. Ne esminė aplinkybė, bet tikrai turėjo
> įtakos, nes teoriškai ši technologija atėjo plazmų pakeisti, o ne LCD.
>
>
> Maždaug taip.