rimtai nematai skirtumo? On 2017.02.22 21:20, Sniegas wrote: > Kai aš pirkau pirmą LCD televizorių dirbau parduotuvėje ir labai gerai > mačiau kaip rodė pigi plazma ir ne pats pigiausias LCD, Vietoje plazmos > už 1200 litų paėmiau LCD už 2800 litų ir visai nesigailėjau, nes vaizdo > skirtumas buvo LCD naudai. Turėjau pakankamai laiko abu iščiupinėti, nes > stovėjo abu greta vienas kito, o aš dirbau per kelis metrus nuo jų. > Pirkėjų ne marios, tai ir žiopsodavau į televizorius. > > "Bronco" parašė naujienų news:o8i5rk$2pd$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2017-02-21 20:28, Sniegas wrote: >> Bbs gavos, bet žmonės kažkodėl vistiek atsisakė plazmas pirkti ir perėjo >> ant LCD. > > Tai tavo paties kelių metų iš eilės istorija njusuose yra pats > geriausias pavyzdys, paaiškinantis, kodėl dauguma pirko LCD. Keista, jog > tau pačiam iki šiol neaišku, kodėl taip buvo :) > > Taip pat dėl "perėjimo prie LCD" ne visai teisybė. Gal ten keli > procentukai pirkėjų KAŽKODĖL perėjo nuo plazmos prie LCD, bet didžioji > dauguma žmonių perėjimus vykdė CRT > Plazma, arba CRT > LCD. O paskui > jau viską sureguliavo aplinkybės ir banalus daugumos žmonių > nesiorientavimas technologijose ir nenoras objektyviai jų sulyginti ar > paieškoti informacijos internete. > > O tos aplinkybės jau daugybę kartų aptartos, net nesinori kartotis: > > 1. TV dydis. Kai vyko pirmoji migracijos banga iš CRT, plazminiai > telikai buvo tiesiog per dideli ir per brangūs daugumai pirkėjų. O LCD > buvo ir einamų dydžių ir už pigiau. O po kelių metų suveikė standartinis > žmonių mąstymas - "jei man patiko mano senasis nedidelis LCD, man patiks > ir naujas didesnis, kam čia dar kažkur dairytis...", todėl ir toliau > buvo daugiau LCD parduodama, nes veikė "pirkėjų inertiškumo principas". > > 2. Gandai. Sniegas, savo laiku, juose buvo specialistas. > > 3. Nereikšmingų technologijos trūkumų hipertrofavimas, paliekant "už > borto" esminį plazmos privalumą - vaizdo kokybę. Ale, "dafiga aliektros > valgo", "image retention = image burn in" ir t.t. ir pan.. > > 4. Eksponavimo parduotuvėse niuansai (netinkamas pozicionavimas, > prekybos salės apšvietimas ir pan.). > > 5. Marketingas. Sutikim, Panasonic marketingas nesulyginamas su > Samsungo, Sony ar net LG. Kai iš plazmų rinkos pasitraukė Pioneer, > plazmų likimas jau buvo nulemtas. Samsungas irgi tik laukė momento, kada > iš jo tempti slides, nes jiems plazminiai ne geriausiai gaudavosi, plius > pelnas iš LCD geresnis. O dar įvertinus, kiek buvo plazmų gamintojų ir > kiek LCD, tai jie tiesiog savo mase ir pasiūla būtų greičiau ar vėliau > viską tą patį padarę. > > 6. Horizonte pasirodęs OLED. Ne esminė aplinkybė, bet tikrai turėjo > įtakos, nes teoriškai ši technologija atėjo plazmų pakeisti, o ne LCD. > > > Maždaug taip.