Tema: Re: ???????, ????????, ??? ???? ????????!
Autorius: pracyvnas
Data: 2017-02-22 21:26:15
Pusdurni tu, as tau pries metus gerus buvau su milijona linku
 pririnkes kodel ju negamina, o tu bled vel savo dainele dainuoji.
 Atsisake pirkti. Bled bled. Taip va kiso kiekvienam atejusiam i
 parde lygiai su lcd, bet va eme ir atsisake plazmas pirkti
 ane?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/