Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-22 19:27:16
Nesigilinant į visas tas teorijas ir išvedžiojimus šiuo atveju viskas gerokai paprasčiau - iš esmės Panasonic'as buvo tapęs (ar gal tiksliau likęs) monopolistu plazminių TV rinkoj. Jei jau tokia situacija neapsimokėjo, ar, anot tavęs, apsimokėjo mažiau, nei dabartinis juokingas procentėlis (OK OK, aš suprantu, kad skaičiuojant absoliutinėm reikšmėm tai visai padorūs skaičiai :-)) LCD rinkoj, tai aš gana drąsiai teigiu, kad iš esmės plazmos patapo beveik niekam nereikalingos - saujelė entuziastų pasauliniu mąstu Panasiaus TV padalinio išlaikyt, matyt, negalėjo arba kaip minimum viskas užtikrintai link to ėjo ir žingsnis buvo žengtas likus ten kokiam pusmečiui ar metams iki lūžio taško.
O nukentėjimas tai taip, jis bet kuriuo atveju neišvengiamas keičiantis pasauliui, tiesiog pavieniai individai ar maža procentinė jų dalis yra niekaip neįdomūs. Kad ir kaip bebūtų liūdna, kai patenki į tokią grupę, tačiau toks principas reiškia, kad su pavingiavimais, bet judama pirmyn, o ne stovima vietoj, kad tik kas nors su baltu chalatu nuskriaustas nepasijaustų :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/