Tema: Re: ???????, ????????, ??????? ????????!
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-23 15:04:13
On 2017-02-23 14:17, Sail wrote:
> Blin, kaip imanoma to nepastebeti - nzn.

Tiesiog, individualios regėjimo savybės ir tiek. Tau tiesiog pasisekė ar
nepasisekė (priklausomai nuo požiūrio) su regėjimu ir todėl matai tuos
mirgėjimus pastoviai.

Aš, pvz., kaip ir didžioji dauguma žmonių matau mirgėjimą tik kai ekrane
būna labai dideli baltos spalvos plotai. Tarkim, 70% ir daugiau. T.y.
vidutiniškai 5-ias sekundes per 1:30h trukmės filmą. O jei dar taip
sutampa, jog tas penkias sekundes spoksau ar liko kibirėlio dugne
popkorno, tai taip ir lieku mirgėjimo nepastebėjęs :D

> I LCD pereit man irgi nevariantas, nes plazmos vaizdo kokybe man patinka...

Na taip. O kaip su OLED reikalai?

> Va 42 coliu senam plazmos variante viskas ore, mirgejimas smegenu nepjauna.
> O 55 coliai xerovai...

Kokie modeliai tų 42" ir 55"?