Tema: Re: ???????, ????????, ??? ???? ????????!
Autorius: Sniegas
Data: 2017-02-24 21:33:20
Atsakau rimtam pridurkui, nors neturėčiau to daryti. 2003 metais dirbau
Norvegijoje. Užeinu į kompiuterių parduotuvę - vos vienas vienintelis CRT
Sony monitorius pardavime, kiti visi LCD. Pardavėjo klausiu, kodėl nėra
daugiau CRT monitorių. Atsakymas - pirkėjai neperka, perka LCD. Grįžęs į
Lietuvą 2003 rudenį į omnitel.comp.hardware parašiau, kad ateis laikas ir
parduotuvėse nebeliks CRT monitorių. Kaip visi tada mane su šūdais maišė,
lygiai tokiais pačiais žodžiais, kaip dabar dėl plazmų. Tipo CRT monitoriai
daug geresni, nei LCD. Kur dabar tie jūsų CRT monitoriais? Nematau prasmės
daugiau čia diskutuoti plazmų tema. Grupė Unsubscribed. Gero vėpsojimo.

"pracyvnas"  parašė naujienų news:o8kokn$bu2$1@trimpas.omnitel.net...

Pusdurni tu, as tau pries metus gerus buvau su milijona linku
pririnkes kodel ju negamina, o tu bled vel savo dainele dainuoji.
Atsisake pirkti. Bled bled. Taip va kiso kiekvienam atejusiam i
parde lygiai su lcd, bet va eme ir atsisake plazmas pirkti
ane?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/