Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-02-23 07:11:19
tagi plazma nesviečia. Ypac kai perki telika kad šviestų tai plazma 
labai blogai

On 2017.02.22 23:09, VaidotasN wrote:
> rimtai nematai skirtumo?
>
> On 2017.02.22 21:20, Sniegas wrote:
>> Kai aš pirkau pirmą LCD televizorių dirbau parduotuvėje ir labai gerai
>> mačiau kaip rodė pigi plazma ir ne pats pigiausias LCD, Vietoje plazmos
>> už 1200 litų paėmiau LCD už 2800 litų ir visai nesigailėjau, nes vaizdo
>> skirtumas buvo LCD naudai. Turėjau pakankamai laiko abu iščiupinėti, nes
>> stovėjo abu greta vienas kito, o aš dirbau per kelis metrus nuo jų.
>> Pirkėjų ne marios, tai ir žiopsodavau į televizorius.
>>
>> "Bronco"  parašė naujienų news:o8i5rk$2pd$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 2017-02-21 20:28, Sniegas wrote:
>>> Bbs gavos, bet žmonės kažkodėl vistiek atsisakė plazmas pirkti ir perėjo
>>> ant LCD.
>>
>> Tai tavo paties kelių metų iš eilės istorija njusuose yra pats
>> geriausias pavyzdys, paaiškinantis, kodėl dauguma pirko LCD. Keista, jog
>> tau pačiam iki šiol neaišku, kodėl taip buvo :)
>>
>> Taip pat dėl "perėjimo prie LCD" ne visai teisybė. Gal ten keli
>> procentukai pirkėjų KAŽKODĖL perėjo nuo plazmos prie LCD, bet didžioji
>> dauguma žmonių perėjimus vykdė CRT > Plazma, arba CRT > LCD. O paskui
>> jau viską sureguliavo aplinkybės ir banalus daugumos žmonių
>> nesiorientavimas technologijose ir nenoras objektyviai jų sulyginti ar
>> paieškoti informacijos internete.
>>
>> O tos aplinkybės jau daugybę kartų aptartos, net nesinori kartotis:
>>
>> 1. TV dydis. Kai vyko pirmoji migracijos banga iš CRT, plazminiai
>> telikai buvo tiesiog per dideli ir per brangūs daugumai pirkėjų. O LCD
>> buvo ir einamų dydžių ir už pigiau. O po kelių metų suveikė standartinis
>> žmonių mąstymas - "jei man patiko mano senasis nedidelis LCD, man patiks
>> ir naujas didesnis, kam čia dar kažkur dairytis...", todėl ir toliau
>> buvo daugiau LCD parduodama, nes veikė "pirkėjų inertiškumo principas".
>>
>> 2. Gandai. Sniegas, savo laiku, juose buvo specialistas.
>>
>> 3. Nereikšmingų technologijos trūkumų hipertrofavimas, paliekant "už
>> borto" esminį plazmos privalumą - vaizdo kokybę. Ale, "dafiga aliektros
>> valgo", "image retention = image burn in" ir t.t. ir pan..
>>
>> 4. Eksponavimo parduotuvėse niuansai (netinkamas pozicionavimas,
>> prekybos salės apšvietimas ir pan.).
>>
>> 5. Marketingas. Sutikim, Panasonic marketingas nesulyginamas su
>> Samsungo, Sony ar net LG. Kai iš plazmų rinkos pasitraukė Pioneer,
>> plazmų likimas jau buvo nulemtas. Samsungas irgi tik laukė momento, kada
>> iš jo tempti slides, nes jiems plazminiai ne geriausiai gaudavosi, plius
>> pelnas iš LCD geresnis. O dar įvertinus, kiek buvo plazmų gamintojų ir
>> kiek LCD, tai jie tiesiog savo mase ir pasiūla būtų greičiau ar vėliau
>> viską tą patį padarę.
>>
>> 6. Horizonte pasirodęs OLED. Ne esminė aplinkybė, bet tikrai turėjo
>> įtakos, nes teoriškai ši technologija atėjo plazmų pakeisti, o ne LCD.
>>
>>
>> Maždaug taip.
>