Tema: Re: ???????, ????????, ??? ???? ????????!
Autorius: pracyvnas
Data: 2017-02-25 07:04:08
Tu dar paklausk, kur laidiniai telefonai dingo. Ir dar sakai, kad
 kazkas bybi su pirstu lygina? Kas tave i parduotuve ileido? Per
 tokius "pardavejus" ir neber plazmu :)
- laba diena, noreciau stai sita puikiai rodanti tv nusipirkti.
- ne ne, pone, nu nachui, cia pasenusi technologija, turim va
 nauju blizzzganciu lsd uzsiveze.

Beje, eilinis komentaras paremtas tavo achujena gyvenimo patirtim,
 be jokiu nuorodu ir faktisku argumentu.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/