Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-26 14:05:31
Tanke tu tanke - tu pirkai ne pigiausią plazmą, tai logiška, kad pagal kainą (mes dabar šnekam tik apie kainas ir nieko daugiau) buvo ir daug pigesnių LCD - bendrai paėmus pagal kainas plazmos tikrai nebuvo brangesnės nei LCD. Jei nedaeina, tai tikriausiai belieka palinkėt ponui sėkmės.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/