Tema: Re: Налетай, торопись, покупай живопись!
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-20 15:38:35
On 2017-02-19 21:15, Sniegas wrote:
> Man toks klausimas kilo - jei parduoda geriausius televizorius, jie ką,
> visai be televizorių liks, ar pirks kokį Samsungą? Gero daikto už pusę
> kanos niekas neparduoda.

Šiuo metu skelbime matosi 1600 EUR kaina ir komentaruose kažkas verkia,
kad jam parduotų už 1250 EUR. Tai kaip ir normali prašoma kaina ir visai
racionalus pirkėjo noras daiGtą nusinešt už 1250 EUR :)

O pardavėjas pirks, matyt, OLED teliką, ne kitaip. Bent jau aš daryčiau
tokią išvadą, matydamas, kas aplink parduodamą plazmą išdėliota :)