Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-07-29 15:12:49
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
news:j0tlu7$6nj$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai paimk zubrionka ir stumdyk, manevravimo ismoksi,

Bent man tai zubrionko tampymas nuo kemperio skiriasi kaip diena nuo
nakties. Ypac tai liecia varyma atgal. Kemperi atgal varyti daug lengviau
:-)  (jei kas nors ziuri, kad koks kibiras nestovi uz kemperio ar turi
kamera :-)) )   . O vaziuojant i prieki zubrionka gali is vis pamirsti. O va
apie tempiama kemperi tenka galvoti ir ivertinti jo gabaritus.

ka ten tau dar rastu
> pasakyti galima? Gali dar pakrauti iki maksimumo. Pasivazinek daugiau
> atbulas, i prieki tai paprasta. Paimk daugiau staciu posukiu,

Zinok, zubrionkas seka paskui tavo auto, ir jei tavo auto platesne uz
ziguli, tai kur tu pravaziavai, ten pat vaziuos ir zubrionkas. O va
kemperis - ne :-))

isijausk, kada
> priekaba jau per saligatvi pataiko, kada dar kely lieka. Iparkuok i kokia
> nustatyta vieta atbulas.
> Stumk atgal, kas draudzia. Lygiam kely turetu buti no problem.
>
> Ot neklauso zmogus, nusiperka priekaba.
Ir gerai padare. O tampyti ismoks.
Audrius K.

 Dabar kaip sako, sekmes moksle.