Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: ab
Data: 2011-07-12 21:19:22
On 2011.07.11 16:38, Sail wrote:
> Kemperis ir tiktai.

tai dėl kokios specifikos? Kad važiuojant kemperyje galima būti, o
įsigudrinus ir išsitiesti lovoje? Ar kad sustojus nereikia per lauką į
vidų papulti?

> Ir taip dar po poros metu, nes su tokiu mazu vaiku bus ne poilsis, o vargas.
ir namie ne toks jau didelis poilsis :) Tačiau man kelionę/poilsį
atstoja aplinkos pakeitimas, kad ir didesnę dalį mašinoj būnant...
įsisodinus mažių į kuprinę pasivaikščioti po apylinkes, gal pažvejoti
kur sustojus aikštelėje, knygą paskaityt gražioj vietoj ir t.t.

> Tulikas / dusai tai naudoti reiktu paties kempingo teikiamus patogumus, o ne
> vargti savo masinoj.

suprantama. Tik mažyliui užpakalį nuplauti negi ieškosi kempingo...

> Is irangos pakanka dujines virykles, visi ten boileriai ir panasiai
> nebutinas dalykas.

nu pamiršom, kas su vaiku noriu pakeliaut :)