Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-07-14 22:57:38
"zazasR" <sss@takas.lt> wrote in message
news:ivn6mh$10b$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>
> aukojant dali  komforto pravazumo saskaita
>
> galima pagalvoti apie
>
> nissan patrolio ar TLC arba dar geriau HZJ78 dydzio visureigio isigijima
> ir jo bazeje
> viduje lengvai isirengiama miegamosios vietos ir lieka vietos daiktams
> susikrauti arba
> spec palapine ant stogo
>
> gaunasi gero pravazumo ekspedicinio lygio  trasnporto priemone...
> kazkas mazdaug tokio
> http://www.bourlingueurs.com/preparation-4x4/page_02.htm
>
> dar kompromisinis variaantas  L200 ar hillux tipo baseje montuoti campingo

Ir vis tik tokie variantai gerai tinka tik ekspedicijoms ar zvejybai (pats
galvoju apie miegamos bagazines ant stogo isigijima butent tokiems
tikslams). O jei ilsetis - tai reikai savaeigio kemperio ar priekabos, ir
pakankamai dideliu. Nes jei mazi - atsirada komforto trukumas. Realiai as
tai matau: draugas, kuris turi maza savaigi kemperi forduko bazeje, prie
ezero dazniau vaziuoja i nuomojama namuka. Su savo kemperiu vaziuoja tik
tada, kai visi namukai uzimti ir geras oras... Tuo tarpu as pernai rudeni
(jau buvo naktimis salnos) gailejausi, kad nuvaziavau i namuka, o
nenusitempiau savo priekabos (ja jau  buvau paruoses ziemai). Joje butu buve
daug silciau ir patogiau. Dabar irgi neturiu jokio noro nuomotis naumuku...

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6295 (20110714) __________

http://www.eset.com