Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Sail
Data: 2011-07-12 13:36:10
Bbz del tuliko, skonio reikalas jauciu. Nusipirkau pries 10 metu kilnojama
tulika i kemperi, tai dar ir dabar nenaudotas stovi rusy. Reiskia - man jis
nereikalingas, arba kemperis per mazas.
Jei butu kempery toks stacionaras WC, tai gal ir naudotume. Gal...

Yra zinoma minusas nakti begt i WC, bet nenutruksta kojos, na ir pamatai,
kaip ankstyvas rytas atrodo lauke.

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message

> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message

>    Tulikas - butinas. Nejauciu jokio malonuma nakti rengtis ir lekti i
> kazkur esanti kempingo  tulika.... jei jau nereikia net tuliko, tai gal
> geriausia - palatke?
> Audrius K.

>>> 4. kaip su tualetais/dušu? kiek įmanoma naudotis (reiks mažylį dažnai
>>> praust). Išpilti galima tik spec. išleidimo įstaigose?
>>> 5. Ar galima būti priekaboje važiuojant?
>>> 6. Ar reikia kokių spec. veidrodėlių (teko matyt papildomai
>>> užtvirtintus)
>>> 7...