Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: zazasR
Data: 2011-07-15 01:19:58
> Ir vis tik tokie variantai gerai tinka tik ekspedicijoms ar zvejybai (pats
> galvoju apie miegamos bagazines ant stogo isigijima butent tokiems
> tikslams). O jei ilsetis - tai reikai savaeigio kemperio ar priekabos, ir
> pakankamai dideliu. Nes jei mazi - atsirada komforto trukumas. Realiai as
> tai matau: draugas, kuris turi maza savaigi kemperi forduko bazeje, prie
> ezero dazniau vaziuoja i nuomojama namuka. Su savo kemperiu vaziuoja tik
> tada, kai visi namukai uzimti ir geras oras... Tuo tarpu as pernai rudeni
> (jau buvo naktimis salnos) gailejausi, kad nuvaziavau i namuka, o
> [...]

 jei vaziuojama i gamta ir pabuti gamtoje
kame tas namelio dydis reikalingas?
preziumuojant  kad akualiausia yra nakvyne, o ne sedejiams viduje. ir TV
ziurejimas :).

pradejo lyti, sugedo nuotaika, susirinkai meskeres ir isvaziavai i kita
regiona ar valtsybe,
taciau didelis  komfortiskas namas daro visa kelione, t.y.
judejimo problematika - kalnuose blogai, greitkeliai blogai, blogi keliai
blogai.mieste blogai :).

siaip idomu, nes kaip supratau be elektros vandentiekio ir kanalizacijso
pajungimo priekabos/kemperio verte smarkiai krenta