Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-07-12 22:30:43
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
news:ivh82q$srh$1@trimpas.omnitel.net...
> Bbz del tuliko, skonio reikalas jauciu. Nusipirkau pries 10 metu kilnojama
> tulika i kemperi, tai dar ir dabar nenaudotas stovi rusy. Reiskia - man
> jis nereikalingas, arba kemperis per mazas.
> Jei butu kempery toks stacionaras WC, tai gal ir naudotume. Gal...

As caravane tulika (jis stacionarus, veikia puikiai) naudoju visa laika. Tik
del didelio reikalo pasistegiu susirasti normalu tulika (juk ne taip daznai
reikia), ir tai tik todel, kad sh..us ispylineti truputi maziau malonu, negu
skystimeli. Tuo tarpu su skystimelio ispylimu jokiu problemu - gali supilti
kad ir i paprasta klozeta. Chemijos rinkinio man uztenka sezonui (kainuoja
apie 100lt), taigi nera brangu. Kvapo jokio.

Draugas savo caravane stacionaraus tuliko nenaudoja (tiesiog nepabande :-))
.. Tuo tarpu jo zmona tyliai pyksta, kad kiekviena karta reikia kazkur
eiti...

> Yra zinoma minusas nakti begt i WC, bet nenutruksta kojos, na ir pamatai,
> kaip ankstyvas rytas atrodo lauke.

Kai is vakaro prisigeri alaus, dar tenka begti ir kai visai tamsu....As tada
tiesiog negaliu atsidziaugti, kad uztenka atsikelti is lovos ir uzeiti i
tulika :-))

Audrius K.
P.S. Siemet suinstaliavau isorinio duso pajungima (duso zarna prisijungia
prie kemperio is lauko), tai dabar negaliu atsidziaugti.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6234 (20110623) __________

http://www.eset.com