Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Zigmas
Data: 2011-07-11 15:29:50
teko pernai su auto po Kroatia pasivazineti, tai leidomes 2 val nakties nuo
tokiu kalnu, kad su lengva masina man jau baisu buvo sukti posukius, kad
sonu nenubraizyti, tamsu nieko nematai, svetima aplinka ir panasiai, tai
pagalvoji jeigu vaziuotum su nameliu priekaba, tai butu pizdiec. As irgi
kada svajoju isinuomoti priekaba nameli ir pakeliauti, man patinka toks
keliavimo budas, bet kaip pagalvoji va tokiose situacijose jei pakliutum su
priekaba tai neisivaizduoju, butu kaip cia sake totalus hemarojus. Ir dar
kaip i koki kalna 1 tona paskui save reikia temti tai irgi nekas. Dar buvo
mums kaip jau link lietuvos judejom ziauriai staciose kalnuose didelis
kamstis, kaip pajudi pora metru, pradedant rankiniu, nes be rankinio iskart
i apacia riedi, tai irgi tuo momentu pagalvojau, jeigu buciau su priekaba
butu pizdiec turbut. Va i tokias keliones, kur nusimato kalnai, tai geriau
su priekaba nevaziuoti, nes gali butu ivairiu situaciju. Pradziai pabandyti
reikia lietuvoje iki ezeriuko kokio nulekti, paziureti kaip masina traukia
su priekaba, ismokti elgtis, tada tik kazka gavoti apie uzsieni.