Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-07-12 08:52:37
"NJ" <nir@centras.lt> wrote in message
news:ivesji$ftk$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]

Ims daug daugiau. Gal net dvigubai. (pvz man su 3 litru banzininiu ima 15-18
litru su nameliu. Be namelio tom pat salygom ima 9-10l)

> Trauka zenkliai mazeja bet manau kad su HDI turetu pakakti. Bet kuriuo
> atveju su nameliu nepalakstysi, maksimalus greitis 90 km/val. Tempiau
> nameli iki 750 kg su Mitsubishi Carisma dyzeliu. Vaziuojant 90 km/val
> sanaudos buvo ~8 l. Be priekabos sanaudos butu iki 5 l vaziuojant tokiu
> greiciu. Taigi man sanaudos padidejo 3 litrais.

> Tinka standartiskai.

Netinka standartiskai. Neveiks saldytuvas (jei nori maitinti nuo auto),
nesikraus akumuliatorius. Reikalinga 13 kontaktu rozete su pilna
instaliacija.   (vien 13 kontaktu rozetes neuztenka, nes nebuna pajungti 12V
maitinimas. Maitinimo pajungimui eina atskirai papildoma komplektacija. Man
dileris kablio pajungimo elektros dali siunte per du kartus. Pirma karta
atsiute (ir kaina pasake) be 12 V pajungimo, po to dar atsiunte papildomus
laidus, saugiklius. Be to, darbo pajungimui kelis kartus daugiau))

> Priklauso nuo namelio. Bet kuriuo atveju geriau bent kas antra nakti
> nakvoti kempinguose kur galima papildyti vandens atsargas ir ispilti
> kanalizacija.

> Jokiu budu!

> Butinai. Su standartiniais nieko nematysi nes tos priekabos yra platesnes
> uz automobili.

Priklauso nuo auto plocio. 407 gal ir reiks. Man su outbaku reikejo, su
tribeka - tingiu deti, ir taip matosi.

> Geriau imti naujesni, aptakesni (kad kuro sanaudos butu kuo mazesnes).
> Zinoma kad viskas genda ir kuo technika senesne tuo didesne tikimybe kad
> kas nors kelioneje suges.

> Iranga reikia ziureti pagal savo norus. Boileris dazniausiai veikia nuo
> duju.

Boileris nuo duju praktiskai niekad tempiamoj priekaboj neveikia. (buna tik
boilerio  pasildymas nuo truma pecio karstu oru, tai viekia tik tada, kai
ijungtas viso caravano sildymas, ir pasildo tik labai saltu oru vandeni
tiek, kad nebutu laaaabai saltas....)  Normaliai veikia boileris tik nuo
220V (susildo iki 60 laipsniu). TIk nereikia pamirsti, kas dazniausia buna 5
litru boileris ...

Audrius K.

P.S. Nuomojamoje priekaboje grieciausia nebus nei 12 V instaliacijos, nei
boileriu , nei duso. Dazniausia buna tik 220V instaliacija + saldytuvo
viekimas nuo duju arba auto akumuliatoriaus. Pilna 12V instaliacija buna
labai retai...

 Su mazu vaiku imciau kemperi o ne priekaba.