Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: ab
Data: 2011-07-28 23:26:37
S54 said the following on 2011.07.28 14:28:
> kai kuriu modeliu automatams irgi gresia perkaitimas, tempiant dideliu
> greiciu nameli.
> nes rezimas tas pats "gazas-dugnas", o greitis ir ausinimas truputi
> mazesnis.
> bet normaliai vazinejant nieko jam neatsitiks.

tai iš jau kelių pastabų supratau, kad namelį tampyti dar ir reikia
mokėti? :) Tai gal keletą patarimų išsdėstykit, o tai jau nusipirkau
(laukiu grįžtančio iš olandijos) ir ruošiuosi kelionei :)

1. atgal stumti negalima (su mašina)? Čia galioja jeigu priekaba su
stabdžiais? Beje, kaip jie dirba? kai stabdai, priekaba iš inercijos
nuspaudžia ten kažkokį stūmoklį ir stabdoma?

2. Padidintą dėmesį skirti variklio temperatūrai? Jei pas mane variklio
galia 100kW, gal čia ne problema?

3. ..,