Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Virus
Data: 2011-07-13 10:45:39
> Na jau. Toki tempdamas nelabai ir jausi :-)  As tampaus 1300+ kg, ir
> nemanau, kad labai sunkus. Butu 1900+, tada jau gal sunkiau...

> Na jau, na jau. Nebent be proto lekei. O jei per daug neskubant, tai
> viskas ten gerai (maniskis truputi taso outbaka (bendroji mase ~2t ). Tuo
> tarpu su tribekai (bendroji mase 2,5t) tasymas jau beveik nesijaucia....

Cia problema daugiau automobilyje, nei priekabos svoryje - neskirtas
T&C tampyt priekabas visiskai. Teko tempt su savo Grand Voyageriu
paprasta priekaba ~700kg svorio - nu nx, tampymas uzkniso per Vilniu
nepravaziavus. Plente kazkiek zmoniskiau, bet vistiek labai slyksciai
vaziavo. Gi gerokai sunkesne priekaba tempiant su dyzeliniu Pajero - jokiu
neigiamu pojuciu, jokio tampymo, jokiu beprotisku kuro sanaudu. Jei reiktu
rinktis su kuo vaziuot i kelione tempiant nameli - vienareiksmiskai dzipas,
dyzelis ir mechanine deze.
--
Virus