Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-07-12 22:59:34
"dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message
news:ivgvip$ftc$1@trimpas.omnitel.net...
> Pirma pasitreniruok savaitgaliui Lietuvoje prie ezero nusitraukti.
> As nei i Austrija
Nelabai yra tikslas temti i austija
 nei i Kroatija nevaryciau
I kroatija taip pat mazai prasmes. Kempingai brangus, o apartamentai -
pigus. O va i norvegija vystau minti temptis.....
,nes net ir autobane kalnuotam
> su 800+ kg nameliu jau yra kas veikti.
Na jau. Toki tempdamas nelabai ir jausi :-)  As tampaus 1300+ kg, ir
nemanau, kad labai sunkus. Butu 1900+, tada jau gal sunkiau...

> Sanaudos man su dujine masina buvo praktiskai dvigubos, variau is Kauno
> prie ezero moletuose. Tai kai kelias prastesnis tai net mano Chrysler T&C
> ,kuris sveria tuscias 2 tonas - tase kaip norejo.
Na jau, na jau. Nebent be proto lekei. O jei per daug neskubant, tai viskas
ten gerai (maniskis truputi taso outbaka (bendroji mase ~2t ). Tuo tarpu su
tribekai (bendroji mase 2,5t) tasymas jau beveik nesijaucia....

> Manevruoti sunku,
Reikia iprasti. O ir manevrus apmastyti is anksto.

ant galo dar uzklimpome per liuti ant pievutes, traukti
> reikejo su traktoriumi.

O kad taip nebutu, reikia visu varomu ratu.... su vienu varomu tiltu nuo
asfalto nulipti  nepatariama :-) (tas pats liecia ir savaeigius kemperius -
turiu patirties su fordo bazeje padarytu kemperiu. Po lietaus bandant
isvaziuoti paupiu, palietus gaza visa laika sunki sikna slinko link upes, o
priekis atsisukdavo i laukus, t.y. statmenai keliukui. Gerai, kad musu
kompanijoje buvo dzipas - istrauke i kelia :-))  . Rusai taip pat dare
testus, kaip isvaziuoti is pievos palijus. Savo eiga nuvaziavo kelis metrus,
toliau analizavo, su kuo geriau traukti : keturraciais ar qattrine
audi.....)
    Teko matyti filmuota medziaga, kaip su dzipu tempiasi caravana sunkiai
dzipams isvaziuojamu keliu. Kazkas neitiketina - vos pravaziuoja dzipas, o
pratempia karavana. Neiveikia kliuties is pirmo karto - praeina
isibegejes... Tiesa , to karavano apacia sustiprinta , ir padarytas
dvitiltis (nors dydis - kaip vienatilcio). Tai kai vaziuoja per griovius -
pradzioja pakimba vienas tiltas, po to kitas, ir pravaziuoja :-))

 Brrr..
    Jokio brr.  O kai pagalvoji, kiek gauni komforto, lyginant su palatke
:-))  Ypac zinant, gal daugeliu atveju gali pastatyti ten, kur pastatu
(nuomojamu nameliu) nera, ir vienintele galimybe apsistoti - miegoti
palatkese :-))

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6234 (20110623) __________

http://www.eset.com