Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-07-19 18:48:32
pries 20m vaikysteje teko pakeliauti po norvegija tai ispudi paliko dafiga
vokisku kemperiu ir dar dafigiau vokisku priekabu. tiesa kaip jie ten tas
priekabas po kalnus tampo tas neisivaizduoju, nes dazniausiai vilkdavosi su
eiliniu seimyniniu sedanu. o norvegijoje tokiu viecikiu yra... pats
pravaziavau nuo nordkapes iki oslo, tai galiu sakyti maciau visa norvegija
:)

po kokiu 15m man vienas vokietis paaiskino kodel tenais vokieciai varo su
kemperiais ar priekabomis, o gi todel, kad net tiems turtingiems vokiecimas
norvegija yra per brangus krastas.... (o tai tikrai laaaaabai brangus
krastas) todel namuose prisistabeliuoja visko visai kelionei ir aida.
norveguose palieka bablo tik uz kempingus ir kura.