Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Sail
Data: 2011-07-11 16:37:35
Kemperis ir tiktai.
Ir taip dar po poros metu, nes su tokiu mazu vaiku bus ne poilsis, o vargas.

Kalnuose yra keliu, kur isvis draudziama su priekaba vaziuoti.

Saldytuvas veiks ir nuo duju, ir nuo 220, kempinge uzmokesi ir elektra
prisijungsi.

Tulikas / dusai tai naudoti reiktu paties kempingo teikiamus patogumus, o ne
vargti savo masinoj.

Is irangos pakanka dujines virykles, visi ten boileriai ir panasiai
nebutinas dalykas.